Logistyka w przedsiębiorstwie - jak wyróżnić się na rynku?

Logistyka w przedsiębiorstwie – jak wyróżnić się na rynku?

on 4 stycznia 2019

Logistyka w przedsiębiorstwie to jeden z najtrudniejszych i zarazem najważniejszych elementów prowadzenia biznesu, które decydują o sukcesie sprzedażowym. Jak rozwinąć biznes e-commerce? Czym jest outsourcing logistyki? Zapraszamy do lektury!

Logistyka w przedsiębiorstwie – co się dzieje z produktem, zanim trafi do klienta?

Zamierzasz założyć e-sklep? Czy zastanawiałeś się kiedyś, jak działa logistyka w przedsiębiorstwie? Zanim zamówienie dotrze do klienta, towary są wielokrotnie przepakowywane w magazynach:

  • z opakowań zbiorczych do opakowań jednostkowych
  • z opakowań jednostkowych do opakowań promocyjnych lub wysyłkowych
  • z opakowań uszkodzonych do nowych opakowań…

Procesy logistyczne, których nie można zaniedbać to także tworzenie zestawów promocyjnych, foliowanie i etykietowanie paczek oraz współpraca z firmami kurierskimi i wysyłka zgodnie z zamówieniem do klienta.

Sprzedaż przez Internet to sektor handlu, który rozwija się bardzo dynamicznie. Gdy rośnie sprzedaż, zwiększają się także potrzeby sprzedawców, związane z powierzchnią magazynową. Jak rozwinąć e-biznes, bez strat dla sprzedaży? Czy można uprościć i zoptymalizować łańcuch dostaw? Jak najbardziej!

Logistyka w przedsiębiorstwie – jak można uprościć i zoptymalizować łańcuch dostaw?

Wraz z rosnącym zainteresowaniem e-sklepami, wzrosło również zapotrzebowanie sprzedawców na usługi logistyczne. Firmy coraz częściej decydują się na zlecenie działań logistycznych zewnętrznym podmiotom. Przykładem takiej usługi jest konfekcjonowanie towaru, fulfilment, co-packing oraz dropshipping.

Dzięki zleceniu usługi logistycznej zewnętrznej firmie sprzedawca może znacznie usprawnić łańcuch dostaw i przyspieszyć wysyłkę, co przedkłada się bezpośrednio na zadowolenie klientów. Profesjonalny operator logistyki zadba o to, by Twoje produkty zostały dostarczone do magazynu, przygotowane według wytycznych zamówienia i wysłane wprost do klienta. Zalety tego rozwiązania to:

  • Możliwość rozwijania sklepu bez dużego wkładu finansowego
  • Redukcja kosztów związanych z magazynowaniem towarów, ich przepakowywaniem oraz obsługą zamówień
  • Optymalizacja i przyspieszenie łańcucha dostaw

Sprawna logistyka e-commerce pomaga zoptymalizować procesy sprzedażowe i posprzedażowe i je przyspieszyć. By zadbać o prężny rozwój e-biznesu, warto postawić na outsourcing logistyki!

Alicja HudzikLogistyka w przedsiębiorstwie – jak wyróżnić się na rynku?

Related Posts

Take a look at these posts