Logistyka e-commerce - jak poprawić działanie sklepu internetowego?

Logistyka e-commerce – jak poprawić działanie sklepu internetowego?

on 29 października 2018

Czy zarządzanie e-biznesem może być prostsze, skuteczniejsze i tańsze? Jak poprawić logistykę w sklepie internetowym? Które rozwiązania warto wdrożyć w firmie? Zapraszamy do lektury! 

Logistyka e-commerce

Branża e-commerce w Polsce rozwija się niezwykle dynamicznie. Wraz z zapotrzebowaniem klientów i rosnącą popularnością sklepów internetowych, wzrosło również zapotrzebowanie e-sprzedawców na outsourcing usług logistycznych. Outsourcing logistyki może obejmować takie działania jak co-packing, fulfilment oraz konfekcjonowanie towaru. Kiedy warto wdrożyć takie rozwiązanie w firmie? 

Outsourcing usług logistycznych dla sklepów internetowych

Prowadzenie sprzedaży w sklepie internetowym nie jest łatwym biznesem. W pewnym momencie sklep osiąga punkt krytyczny, w którym obsługa zamówień internetowych przeważa nad sprzedażą tradycyjną i przekracza możliwości czasowe pracowników oraz właściwości operacyjne zaplecza sklepu. Jak utrzymać wzrost sprzedaży i wysoką jakość obsługi klienta? Na pewno przyda się wsparcie doświadczonego operatora logistyki. 

Outsourcing usług logistycznych dla e-sprzedawców to kompleksowa obsługa zamówień, w tym między innymi prowadzenie takich działań jak: 

  • pakowanie towarów
  • magazynowanie produktów
  • znakowanie etykietami
  • kompletowanie zamówień
  • wysyłka zamówień

Outsourcing usług logistycznych – zalety

Popularność outsourcingu usług logistycznych w e-commerce ciągle rośnie. Zalety tego rodzaju współpracy to między innymi: 

  • Redukcja kosztów związanych z wynajmem powierzchni magazynowej
  • Redukcja wydatków związanych z zatrudnieniem dodatkowych osób, które będą zarządzały magazynem
  • Brak konieczności posiadania zaplecza do segregowania, pakowania i etykietowania towaru
  • Brak konieczności zakupu narzędzi i maszyn do konfekcjonowania towaru
  • Odciążenie firmy z obowiązków związanych z przygotowywaniem i wysyłką oraz obsługą reklamacji i zwrotów

Powierzając usługi logistyczne wyspecjalizowanej w branży firmie, możesz skupić się tylko i wyłącznie na marketingu i sprzedaży. Dzięki outsourcingowi usług logistycznych optymalizujesz koszty prowadzenia firmy i usprawniasz działanie sklepu internetowego. Zamówienia realizowane są precyzyjniej i jeszcze szybciej, co bezpośrednio przedkłada się na zadowolenie Twoich klientów i zwiększenie sprzedaży. Zainwestuj w nowoczesne rozwiązania i postaw na outsourcing logistyki!

Katarzyna LenartowiczLogistyka e-commerce – jak poprawić działanie sklepu internetowego?

Related Posts

Take a look at these posts