Konfekcjonowanie towarów - dlaczego warto postawić na outsourcing?

Konfekcjonowanie towarów – dlaczego warto postawić na outsourcing?

on 24 października 2018

Firmy zajmujące się sprzedażą internetową coraz częściej korzystają z outsourcingu usług logistycznych. Na czym polega konfekcjonowanie? Jak ta usługa może się przyczynić do rozwoju e-sklepu? Zapraszamy do lektury!

Konfekcjonowanie to szereg czynności mających na celu przygotowanie produktu przed wysyłką do klienta. Innymi słowy, jest to ostatni etap pakowania produktu, zanim towar trafi do klienta. 

Na konfekcjonowanie produktów składa się ich: 

  • Pakowanie maszynowe
  • Posortowanie
  • Zestawianie
  • Zapakowanie
  • Oznaczenie zgodnie z wymogami klienta
  • Znakowanie produktów importowanych

Konfekcjonowane mogą być zarówno towary zamawiane w niewielkich ilościach, jak i zlecenia wielkonakładowe. W trakcie konfekcjonowania produkty są również znakowane etykietami, uzupełniane o próbki i materiały promocyjne. Usługa ta może być realizowana w oparciu o prace ręczne, półautomatycznie lub z wykorzystaniem parku maszynowego. 

Dlaczego warto postawić na outsourcing usług logistycznych? 

Wraz z rosnącym zapotrzebowaniem klientów na e-usługi, wzrosło również zapotrzebowanie sprzedawców i sklepów internetowych na usługi logistyczne. Coraz więcej firm decyduje się na outsourcing logistyki i zleca konfekcjonowanie oraz co-packing zewnętrznym podmiotom, specjalizującym się w tej branży. Dlaczego warto postawić na outsourcing?  

Outsourcing logistyki to doskonałe rozwiązanie dla prężnie rozwijających się firm odzieżowych, spożywczych, kosmetycznych i farmaceutycznych. Zanim towar trafi do finalnego odbiorcy, jest wielokrotnie przepakowywany. Aby proces sprzedażowy przebiegł sprawnie i klient był w 100% usatysfakcjonowany z zamówienia, ważne jest, by firma zajmująca się konfekcjonowaniem wykonała to zadanie rzetelnie, profesjonalnie i w wyznaczonym terminie. 

Zlecając usługi logistyczne zaufanemu zewnętrznemu podmiotowi, producent lub dystrybutor może skupić się tylko i wyłącznie na marketingu i sprzedaży. Outsourcing logistyki to rozwiązanie, które usprawnia procesy sprzedażowe i przyczynia się do zredukowania kosztów oraz zwiększenia zysków w sklepie internetowym!

Katarzyna LenartowiczKonfekcjonowanie towarów – dlaczego warto postawić na outsourcing?

Related Posts

Take a look at these posts