Jak budować pozytywne relacje z klientem za pomocą logistyki?

Jak budować pozytywne relacje z klientem za pomocą logistyki?

on 12 sierpnia 2019

Powody, dla których firmy decydują o zleceniu usług logistycznych zewnętrznemu operatorowi, są bardzo podobne, niezależnie od branży. W sytuacji, gdy biznes się rozwija, sprzedaż rośnie, konieczna jest rozbudowa powierzchni magazynowej, a co za tym idzie, rośnie także złożoność procesów logistycznych, które trzeba realizować. Jak budować pozytywne relacje z klientem, gdy sklep przestaje się wyrabiać z obsługą zamówień? Podpowiadamy!

Jak budować pozytywne relacje z klientem – zacznij od optymalizacji procesów magazynowania

Na poziom zadowolenia klienta składa się wiele różnych elementów. Ważne jest to, czy towar nie został uszkodzony w trakcie transportu, a także czy spełnia jego oczekiwania. Współcześni klienci coraz częściej zamawiają produkty przez Internet, w związku z czym bardzo ważne są dla nich koszty dostawy, a także szybkość realizacji zamówienia. Jak budować pozytywne relacje z klientem? Warto zacząć od zera, czyli od optymalizacji procesów magazynowania.

Jedną z niepodważalnych prawd, które obowiązują w e-commerce, jest to, że na poziom zadowolenia klientów wpływa jakość ich obsługi. Dla większości konsumentów czynnik ten jest czasem nawet ważniejszy niż cena produktu.

W dobie sklepów internetowych jednak konsument nie ma bezpośredniego kontaktu ze sprzedawcą. Z reguły ogląda produkt na stronie internetowej, a następnie klika w koszyk i go zamawia. Moment, w którym możemy mu zaimponować i pokazać, że dbamy należycie o jego interes, to sprawna realizacja zamówienia i jego dostawa zgodnie z zamówieniem i na czas.

Jak budować pozytywne relacje z klientem – outsourcing logistyki

Jak budować pozytywne relacje z klientem? Polecamy outsourcing logistyki, najlepiej we współpracy z naszą firmą! W ramach realizowanych usług magazynowych nie tylko udostępniamy handlowcom nowoczesną przestrzeń magazynową, ale i realizujemy wszystkie działania związane z ruchem towaru. Przygotowujemy do dystrybucji, prowadzimy pełną dokumentację i ewidencję, a także realizujemy wysyłki, zwroty i reklamacje.

Co zyskujesz na współpracy z Alt Master Logistyka? Skrócony czas realizacji zamówień, optymalizacja kosztów związanych z magazynowaniem i wysyłką i wzrost zadowolenia klientów to tylko niektóre z nich! Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, zapraszamy do kontaktu!

Alicja HudzikJak budować pozytywne relacje z klientem za pomocą logistyki?

Related Posts

Take a look at these posts