Fulfillment dla e-commerce - kiedy warto go wdrożyć?

Fulfillment dla e-commerce – kiedy warto go wdrożyć?

on 6 maja 2019

Fulfillment dla e-commerce, to usługa, z której korzystają głównie e-sprzedawcy, producenci oraz dystrybutorzy. Dzięki niej można znacznie uprościć i zautomatyzować procesy posprzedażowe, a także zredukować wydatki związane z prowadzeniem firmy. Jak to działa?

Fullfilment dla e-commerce – kiedy warto go wdrożyć?

Współcześni e-sprzedawcy przestają nadążać za rosnącymi potrzebami konsumentów. Coraz więcej artykułów jest zamawianych właśnie przez Internet. Transakcje są dokonywane przez tablety i smartfony, a następnie klient czeka na dostawę. Ponieważ konkurencja na rynku jest bardzo duża, o sukcesie na rynku e-commerce decyduje kilka czynników.

Są to:

  • Duży wybór produktów,
  • Prosty proces zakupu i zamawiania,
  • Elastyczne formy dostawy,
  • Niedługi czas oczekiwania na produkt,
  • Niewysokie koszty dostawy,
  • Terminowość dostawy.

Aż 4 z 6 wymienionych powyżej cech dotyczą samej dostawy, czyli procesu posprzedażowego!

W związku z rosnącymi potrzebami konsumentów, wzrosły także potrzeby sprzedawców. Wychodząc obu tym grupom naprzeciwko, wyewoluowały różne formy usług, takie jak np. fullfilment dla e-commerce. W wielu przypadkach jest to lepsze i tańsze rozwiązanie niż inwestycja we własny magazyn.

Na czym polega fullfilment dla e-commerce? To oddelegowanie magazynowania i pakowania zamówień, a także dodatkowych usług, takich jak wysyłka przesyłek i obsługa zwrotów zewnętrznej firmie logistycznej. Kiedy warto wdrożyć to rozwiązanie? Gdy Twój sklep się rozwija i pracownicy przestają nadążać za rosnącą ilością zamówień lub zaczyna na nie brakować miejsca.

Outsourcing logistyki – dlaczego warto zaufać AltMaster Logistyka?

Profesjonalne firmy logistyczne, takie jak AltMaster Logistyka dysponują w pełni wyposażonymi halami magazynowymi, w dobrych (z punktu widzenia transportu). Posiadamy także duże doświadczenie oraz elastyczną ofertę, którą dostosowujemy do potrzeb naszych klientów. Stawiamy przede wszystkim na automatyzację i profesjonalizm. W ramach usług dla e-commerce realizujemy wszystkie działania, które są nie tylko związane z ruchem towaru, ale i także z przygotowaniem artykułów do dystrybucji. Współpracujemy zarówno z małymi firmami, jak i z dużymi korporacjami. Postaw na innowacyjne rozwiązania i zaufaj doświadczonym operatorom logistyki, by rozwinąć swój biznes!

Alicja HudzikFulfillment dla e-commerce – kiedy warto go wdrożyć?

Related Posts

Take a look at these posts